Wednesday, March 10, 2010

Deze blog moet verhuizen.

Tegen mijn wil moet deze blog verhuizen. Blogger doet een migratie van een aantal blogs waaronder de mijne valt. Het zou iets te maken hebben met het feit dat Blogger werd opgekocht door Google.

Normaal zou ik de blog kunnen migreren naar een nieuwe blog met dezelfde naam. Maar zonet probeerde ik het even en blijkbaar is de naam "goldandglory.blogspot.com" reeds bezet. Ik snap het niet want het kan enkel bezet zijn door deze eigen website. Ik erger mij er dood aan want misschien moet ik dus een nieuwe titel voor mijn blog creëren en dat wil ik niet. Het zou betekenen dat ik mijn blog ergens anders moet voortzetten, niet meer op blogger maar via WordPress ofzo.

Ik heb voorlopig geen tijd om dit allemaal uit te zoeken. Pffff.

2 comments:

wimmy said...

Rustig blijven is de boodschap.
We zullen je teksten toch volgen, waar je ze ook moet plaatsen...!

Stéphane said...

Jeroen,

Hier een interessant artikel:

http://www.usmarkets.nl/columns/157224-goud-als-speelbal.html

mvg,

Stéphane